1. Drugeliai. Atlanto vandenyno krante rasti kriauklių fragmentai. Kietoji kriauklių medžiaga sudilusi, kriauklės praradusios savo formą, tačiau dvi puseles jungianti medžiaga vis dar minkšta ir elastinga.
Butterflies. Fragments of shells found on the coast of the Atlantic Ocean. The hard matter of shells has decayed and the shells have lost their shape, but the matterial connecting the two halves is still soft and pliable.
2. Apšviestas peizažas
Rastas Islandijoje apleistoje benzino kolonėlėje fotoaparastas su neišryškinta juostele. Atidarius, netyčia apšviesta juostelės dalis. Sėkminga juostelėje įamžintų žmonių paieška.
Atspaudus apšviestą kadrą vizitinės kortelės dydžio formatu, peizažas paliekamas įvairiose vietose, kaip anoniminis paveiksliukas.
3. Eglutė
Naujametinių atvirukų ekspozicija bei filmas. Ekponuojamų atvirukų kolekcijos idėja – atkreipti dėmesį į unikalų lietuviško sovietmečioproduktą- lietuviški naujametiniai atvirukai turėjo savitą estetiką, kuri man simbolizuoja tam tikrą šaltą santykį su pompastiška sovietmečio propagandos atributika. Rusiškuose naujametiniuose atvirukuose dominavusi estetika skleidžia džiugesio kultūrą, kurioje kiekvienas žmogus ar gyvūnas džiaugiasi kiekvienais metais, tuo tarpu lietuviški to meto atvirukai, su kuriais aš užaugau, alsavo sustingusio ledinio peizažo šalčiu, o besilinksminantys ir confeti mėtantys personažai buvo retais svečiais. Neretai tokie atvirukai, tarsi siekiant sustiprinti žiemos alsavimą, buvo celofanuojami – t.y. padengiami plėvele, kuri suteikdavo tiems atvirukams ledo žvilgesį. Apsnigtos eglės ar miško pakraščiai – tipiškas lietuviškas to meto naujametinių peizažas. Filme lietuviško naujametinio atviruko eglutė sumontuota su Islandišku peizažu, kuriame bet koks medis – labai retas objektas. Pradinė idėja buvo sukonstravus dirbtinę apsnigtą eglutę, kuria galima apsirengti, tarsi rūbą ir vaikščioti Islandijos peizažu.